Vill du boka tid? Tveka inte att höra av dig!
Remisser:
Remiss för klinikbesök skickas till NordicVet på remiss@nordicvet.net
Remiss för distansrådgivning skickas direkt till mig på malin@clickervet.se. Be djurägaren boka tid här på hemsidan clickervet.se eller höra av sig på sms eller mail.
För besök på klinik:
Kontakta NordicVet i Kävlinge för tidsbokning till mig, jag finns där på måndagar. Följ lila snabbknapp nedan för länk till hemsida.
Besöksadress: Karl Johans väg 101, Kävlinge
Telefon: 046-260 55 00, mail: hej@nordicvet.net
För hembesök (utgår från Timan, Hörby):
Telefontid: 08:00-09:00 Tis-Fre
Telefon: 070-240 25 26
Ring eller skicka sms
Observera! Jag har ingen klinik på min hemadress i Timan!
För distansrådgivning eller receptförnyelse eller distansuppföljning:
boka samtalstid, se snabbknapp nedan, om du inte kan under de tillgängliga tiderna så skicka ett sms med vilka tider du kan så försöker jag lösa det.
Övrigt:
SMS till 070-2402526 eller mail till: malin@clickervet.se
OBS! just nu får jag väldigt många mail och jag hinner inte svara på längre frågor via mail. Boka samtalstid för frågeställningar kring ditt djur.
Du kan boka tid för konsultationssamtal på 15-30 minuter om du vill ha rådgivning eller uppföljning via telefon eller zoom. Om du vill ha längre tid så går det fint att boka två tider.
Vanliga frågor och svar
Har du jour?
Nej, jag har inte jour.
Men ibland kan jag ändå hjälpa akut, hör av dig och fråga, OBS på att jag kan ha svårt att svara andra tider än på telefontiden kl 8-9, tisdag-fredag.
För akut hjälp med avlivning av djur i hemmet går det också att kontakta stordjursveterinärerna på telefon 0415-50044 och höra om de kan hjälpa, de har jourverksamhet.
Vad kostar ett besök?
Priser
Du hittar en del av mina priser i prislistan i menyn.
Priser på NordicVet finns i deras prislista.
Jag är inte billigast i området, om lågt pris är viktigast så sök annan veterinär.
Kan jag höra av mig utanför telefontiden?
Ja, det går att höra av sig utanför telefontiden
Jag svarar när jag har möjlighet, svaret kan alltså dröja till nästa telefontid. Om du inte fått svar inom 2 vardagar så hör av dig igen då ditt meddelande kan ha försvunnit i flödet. Skriv gärna specifikt i första meddelandet vilka dagar och tider som passar dig så att jag kan ge dig en tid utan lång konversation fram och tillbaka- det ökar sannolikheten att jag svarar dig snabbt!